Що таке, на вашу думку, бути вище від натовпу? Яка лінія поведінки характерна такій особі?

Відповіді (21)

Додати смайл! Залишилося 3000 символів
  • Ласочка2020-07-11 16:02

    Я не знаю, я одна із натовпу.

    Іноді дію правильно, іноді помиляюся.

    Але ж маю право на життя

  • Принципиальный человек в моем понимании, который действует только исходя из своей морали.

    • Это человек с обширным взглядом, он мыслит не однобоко. Если конечно не самодовольство.

      • Иметь что-то что вдохновит других идти за ним... хотя наверно бывает и так что человек считает себя выше толпы а толпы у него-то и нет

      • driоn2020-07-05 00:45

        Любая личность - выше толпы. По определению. Личность может находится в толпе и даже иметь такое же мнение, как у толпы, но чем личность отличается от нее, так это способностью разумно, четко и ясно, а главное - адекватно, объяснить это свое мнение. Нет такого понятия - толпа мудрецов, толпа личностей, толпа нормальных людей! Толпа - есть толпа.

        • rigolote2020-07-05 01:05driоn

          Не згодна про "объяснить это свое мнение". Є люди, які взагалі свою думку рідко висловлюють, але від цього вони не перестають бути особистостями. Знала одного хірурга, який за день міг сказати три-чотири десятки слів, і то половину матом)), але був прекрасним фахівцем... Є навіть глухонімі, які в чомусь обійшли інших людей... тобто вони теж є особистостями... І іноді люди, які за розумовими здібностями значно обігнали інших, можуть опинитися в натовпі і мислити так само, як цей натовп... та й узагалі натовп - поняття доволі розпливчате...

        • driоn2020-07-05 01:21rigolote

          Ты замечала, что даже здесь многие могут высказать свое мнение, свое видение, отличное от других, но объяснить почему оно именно такое - не могут. В лучшем случае скажут - так принято. А "так принято" - это уже первый шаг к "отолпению"!

        • rigolote2020-07-05 01:37driоn

          Навіть геніальні люди не можуть пояснити багатьох речей...

        • driоn2020-07-05 01:45rigolote

          Річ не в можливості чи неможєливості пояснити! Річ в намаганні зрозуміти та пояснити, в здібності замислюватись над тим, що відбувається!

        • driоn2020-07-05 01:14rigolote

          Объяснить - не в смысле говорить или доказывать кому-то что-то. Объяснить - я имею в виду - ясно понимать ЧТО, а главное - ПОЧЕМУ.

        • driоn2020-07-05 01:31driоn

          Именно это и отличает собрание единомышленников от толпы.

        • rigolote2020-07-05 01:16driоn

          Можна розуміти, але все одно пливти за течією...

        • driоn2020-07-05 01:36rigolote

          Це інше. Пливти за течією з власного розсуду - зовсім інше, ніж пливти під впливом настрою товпи чи поводиря товпи.

        • rigolote2020-07-05 01:39driоn

          У такому разі вони нічим не відрізняються від натовпу... бо вважати себе вище від натовпу і бути таким насправді - трохи різні речі

        • driоn2020-07-05 01:51rigolote

          Та годі! Як це - не відрізняються! Відрізняються, ще й як!!! Людина, яка йде за товпою, розуміючи, що їй зараз треба в тому ж напрямку, а за спинами інших опір повітря менше - чи не показник розуму?

        • rigolote2020-07-05 02:14driоn

          Вона може йти у тому ж напрямку від елементарних лінощів чинити опір течії))

        • driоn2020-07-05 02:59rigolote

          Та пофігу ж від яких лінощів чи чогось ще. Головне - вона переслідує свої власні цілі та має свої мотивації, а не на хвилі чиїхось забаганок чи під впливом чужої волі. Мова йде ж саме про це.

        • rigolote2020-07-05 12:18driоn

          Йдеться ж про те, що людина пливе за течією не тому, що мета в неї тимчасово збігається цілями більшості ("натовпу" ), а тому що їй стало ліньки пливти проти течії чи, можливо, вона втомилася боротися з "течією". Є маса випадків, коли особистості просто здаються і припиняють опір. Я говорила саме про це. Однак на цю тему марно довго сперечатися, оскільки питання скоріше філософське, ніж зі сфери психології. І в кожного своя думка...

        • driоn2020-07-05 12:42rigolote

          Не зрозумів: навіщо людині пливти проти течії, втомлюватись, боротись з нею, якщо мета в неї саме в протилежному - пливти в тому ж напрямку? Людо, взагалі-то ти спитала - що таке бути вище від натовпу і яка поведінка характерна такій особі.

        • rigolote2020-07-05 13:06driоn

          Якщо людина вважає, що вона вище від натовпу, то в неї відповідно і мета має бути трохи інша, чи нє?) Бо якщо мета така сама і пливе вона разом з натовпом, то вона і є частиною цього натовпу, і нічим вона не вище, хіба сама так думає)))

        • driоn2020-07-05 13:24rigolote

          Натовп пасажирів потребує їхати на червоне світло, бо принципово не хоче пропускати поперед себе кортеж президента, а я запізнююсь на свіданку з тобою - мені пофіг президент, мені пофігу гасла натовпу, але я використовую їх настрій і навіть підбурюю їх до дій, бо на мене чекає приємна зустріч з тобою...

        • Я мала на увазі не того, хто веде чи підбурює натовп.... але в тебе може бути інша думка... І як на мене, ця людина, яку ти описав... так, вона частина натовпу... всього лиш нахабніша))) Зрештою мені набридло переливати з пустого в порожнє) Гарного дня!)

      • Night traveler2020-07-04 23:43

        Ну,быть в чем-то лучше,чем большинство.

        • rigolote2020-07-04 23:55Night traveler

          У чому саме? І де гарантія, що у когось з натовпу нема того кращого, що є у тобі?

          P.S. " у тобі" сказано для прикладу... це не перехід на особистості)

        • Night traveler2020-07-05 00:08rigolote

          Если взять человека,который достиг в чем-то значительных успехов для себя или для других,то само собой что он будет лучше всех людей,которые в этой сфере не развиты.)

        • rigolote2020-07-05 00:17Night traveler

          це причина вважати інших "натовпом"? Адже в натовпі можуть бути люди, які досягли значних успіхів в іншій сфері, але вони про це мовчать, не хваляться своїми досягненнями і поводяться скромно... Наприклад, знаменитого актора багато хто в людному місці одразу впізнає, а відомого хірурга - навряд... однак другий, напевно, не менше користі приніс людям, ніж актор...

        • Night traveler2020-07-05 00:36rigolote

          Если люди ведут себя как-то с твоей точки зрения неправильно,то ты имеешь право считать себя выше.Например,митингующие темнокожие в США,которые грабят магазины это толпа.Умных,тех,кто выше толпы среди них нет.

      • Рада Данко2020-07-04 17:57

        Алексу зет ЛО

        • Толпа - есть толпа. Нет такого понятия - толпа мудрецов, толпа личностей, толпа нормальных людей! Толпа - есть толпа. И над ней всегда есть что делать и творить умным людям - хотя бы просто управлять и направлять. А управлять и направлять никак не может, как ляпнул тут твой Алекс Z, самодовольный дурачок.

        • Алексу зет ЛО (с)

          Это я демонстрирую, что прочитала твой комментарий и с ним несогласна. А спорить... будем считать, что мне лень, хорошо?

      • Ева Нагая2020-07-04 16:45

        Отсутствие стадного инстинткта

        • Хатаб2020-07-04 16:22

          Так все зависит от толпы ) если толпа нормальных людей то выше обычно самодовольный дурачок ...если толпа идиотов то нормальному над ней делать нечего )))

          • Сонька Хун2020-07-04 15:31

            Если он об этом сам говорит, то человек огромным комплексом неполноценности, очень часто со слабым интеллектом, но с большим самомнением, вне зависимости от того, где и как он пристроился.

            • Гапочка2020-07-04 15:07

              В хорошем смысле это очень воспитанные, образованные, деликатные люди. Точно не будут выяснять кто прав, кто виноват. Скорее будут жить во имя чего-то полезного (врач, учёный). Но такую оценку должны дать со стороны, бо себе можно приписать все что угодно.

              • Юрий South2020-07-04 13:52

              • Впоискахлета2020-07-04 13:20

                Такой - ч к никогда не будет вслух про себя заявлять что - то подобное.Это как фраза - я знаю себе цену. сказал вслух и всё. твой карточный домик развалился.такой ч - к не сидит в соц . сетях.

                Ведь это , согласитесь , довольно пошлое время препровождение. Сидеть , и хоть иногда - но все же реагировать на некоторое безумство каждого. Он не будет хаять или восхвалять каких - то людей.

                скорее просто даст сдержанную оценку(если есть необходимость ) каким - то поступкам .

                Еще забыла ...- пытаться доказать что - то кому - то. Более пустого занятия не найти. И если ч - к это осознал - то уже приподнялся*. Над нами )

                • FRAZA2020-07-04 13:18

                  Каток жизни - он не ебёт, он - давит! (пардон за грубость, но из песни слов не выкинешь)

                  • rigolote2020-07-04 13:24FRAZA

                    і часто тих, хто вище, давить першим))

                  • FRAZA2020-07-04 13:26rigolote

                    Всё может быть....Я не раз писал, что начальник (командир) всегда самый виновный!...за всё расплачивается только тот, кто на коне!

                • Кудесница *2020-07-04 13:14

                  Напишу первое, что пришло в голову, прочитав этот вопрос - человек с нарциссическими чертами характера.

                  Собственно такие люди ведут себя надменно, эгоистично и т.п.

                  • Нерідко саме так і буває. Тобто люди, які вважають, що вони вище від інших (від "натовпу" ), ставляться до цього натовпу зі зневагою, причому особливо не придивляються, гребуть усіх під одну гребінку.

                • nishtyacok2020-07-04 13:11

                  Толп надо избегать, нужно быть умнее. Привет Риго )

                  • rigolote2020-07-04 13:16nishtyacok

                    Привіт. Людина - істота суспільна, і майже завжди є частиною якось натовпу, навіть якщо вона в цьому натовпі "біла ворона".

                  • nishtyacok2020-07-04 13:28rigolote

                    В толпе да, истота стадная, а общество не толпа, это совсем другое.

                  • rigolote2020-07-04 13:42nishtyacok

                    Все залежить від кута зору. Одну й ту саму людську поведінку можна назвати суспільною, а можна - стадною...

                • Sigismund2020-07-04 13:07

                  Чим вище тим далі видно.

                  • rigolote2020-07-04 13:09Sigismund

                    Та не завжди, на жаль. Наші "слуги", наприклад, сидять високо і вважають, що вони вище від натовпу, однак часто дуже короткозорі.

                  • Sigismund2020-07-04 13:28rigolote

                    Нічого подібного, у них там просто свій натовп.

                • PoruchikRjewsky@Padre2020-07-04 13:04

                  • омела2020-07-04 13:04

                    Судя по ситуации. Это может быть в положительном и отрицательном смыслах, может быть не поддаваться панике, а может быть - считать всех остальных быдлом.

                    • Трындычиха ))2020-07-04 13:03

                      Это значит не обращать внимание на мнение других людей-чего бы или кого бы эти мнения не касались.Иметь на все свою точку зрения-которая не меняется от увиденного в телевизоре и т.д.И если вся толпа кричит-такой человек молчит

                    Поставити питання
                    Реклама

                    Опитування

                    Ви підтримуєте виселення з Печерської лаври московської церкви?

                    Реклама